Wednesday, July 18, 2012

:: yang ditanya ::

Salam.. Lama sungguh x menulis.. Alhamdulillah kesihatan semakin bertambah baik. Syukur juga kehadrat Ilahi semua berjalan lancar.. Benar bagai dikata, tidak diuji hambanya melebihi apa yang termampu ditanggung. Sesungguhnya Allah maha mengetahui lg maha mengasihani..

Seminggu lepas sewaktu kami bertemu, ditanya pada saya..
Apa aurat?
Hmmm terkesima, selama ini x pernah ada yang bertanya. Dalam keadaan yg malu ( sedar saya tidak sepenuhnya menjaga aurat saya )..wahai kamu lelaki yang mencuri hati saya, sesungguhnya cinta kamu seperti air yang menyejukkan! Moga kamu akan selalu ada disisi saya, menjaga saya, menegur saya, membimbing saya yang kurang sgh ilmu akhirat ini..
Jika ditanya, kerana apa saya mencintai kamu, Sesungguhnya kerana Allah kami bertemu dan kerana Allah juga cinta ini hadir antara kami.

No comments:

Post a Comment