Monday, June 28, 2010

:: aku rasa aku bodoh ::

yuki_1303: if kau layak dah lama pun aku kawen ngn kau
yuki_1303: blah uh
yuki_1303: aku x da mood nk ckp ngn kau lagi
yuki_1303: aku mmg kecewa ngn kau
yuki_1303: aku rasa sangat2 bodoh sebab aku maafkan kau semalam bila aku jumpa kau
yuki_1303: aku rasa bodoh yg sangat2 sebab aku cuba  bg kau peluang sekali lg semalam...
yuki_1303: aku kecewa.. sangat2 kecewa..


: nur abg minta maaf
: tp abg tak buat salah selagi abg tak curang ngan nur
: kalau nur rase abg salah terpulanglah
: abg dah ckp ape yg abg nak ckp
: so nur buatlah keputusan
: abg tak tahan bergaduh ngan nur mcm ni
: hati abg tak  sedap
: sekali lagi abg minta maaf
: i'll see u if u wanna see me again
: if not
: biarlah



apa yang me nk buat lg?? after me dah maafkan, then ulang lg salah yg sama?? heartless betul...

6 comments:

  1. Yuki gaduh dengan suami, ya. Jalan terbaik, maafkan je suami tu, Yuki. Cakap baik-baik dengan dia. Berbincang elok-elok. Cari persefahaman baru. Jika sudah tak sehaluan, mungkin Yuki boleh rujuk kepada kedua-dua orang tua Yuki untuk mendapatkan pandangan/nasihat. Saya yakin Yuki orang berpelajaran/bijak. Selesaikan masalah ni secara berhemah, ya. Saya simpati dengan Yuki, sangat-sangat. Moga-moga masalah Yuki ini tidak berpanjangan. Insya-Allah.

    ReplyDelete
  2. Mohon maaf, Yuki. Saya tersalah faham tadi. Tu boy friend Yuki, ya. Tapi Yuki masih boleh rujuk kat orang tua Yuki masalah ni, o.k.

    ReplyDelete
  3. macam2 ragam bila tengah bercinta..

    ReplyDelete
  4. Hoh, hoh, hoo. Tengah asyik mahsyuk la ni ye. He, hee. Adat la Yuki, darah muda. O.k, o.k. Yuki guna pendekatan banyak bersabar dan tackle partner dengan cara lemah-lembut. Kenali dia habis-habisan, termasuk hati budinya. Kalau dah lama berkawan, tentu Yuki banyak tau tentang dia, kan. So, secara diam-diam, Yuki buat keputusan. Sesuai tak dengan dia ni. Kalau sesuai, teruskan. Jadi, jangan marah-marah. Buat darah tinggi je. Pilihan dan keputusan di tangan Yuki. Cari dan pilihlah yang terbaik buat Yuki. Perkahwinan bukan perjudian tau. Ikatan rumah tangga kalau boleh biarlah kekal. Itu yang mula dan itu jugalah yang terakhir. So, bravo, Yuki. Do you like it?

    ReplyDelete
  5. Bagus, saya suka berinteraksi dengan Yuki.

    ReplyDelete